אינפרא-אדום-רחוק

השפעות הטיפול בחום אינפרא אדום טבעי

כל היצורים החיים, כולל בני האדם, מקרינים חום אינפרא אדום באורך גל שנע בטווח של 6-18 מיקרון. גלים מסוג זה מכונים גלים ביו-גנטיים או גלי החיים. לכן, גוף האדם מקבל חום מסוג זה כטבעי עבורו ויש לו השפעה ייחודית על הגוף.
חום אינפרא אדום טבעי מצליח לחדור לעומק של עד 10 ס"מ אל תוך הגוף וברמת התאים מחממים ביעילות את הרקמות, השרירים, הפרקים, האיברים ושאר הסביבה הפנימית בגוף. כך אנו משיבים לגוף את אותה אנרגיה שדעכה עם השנים ומעניקים לו את היכולת להסדיר את קצב התהליכים הביולוגיים.
מערכת הלב וכלי הדםחום אינפרא אדום טבעי מרפא את הדם, מפריד בין כדוריות הדם שנדבקו זו לזו, משפר את הרכב הדם ומנרמל את רמת הכולסטרול וההמוגלובין. בנוסף, פעילות מח העצם משתפרת, דבר המביא להתחדשות ויצירה של כדוריות דם. מעבר לכך, חום אינפרא אדום מגביר את זרימת הדם בנימים ובלימפה ובכך נשמרת סרקולצית נוזלים תקינה ברקמות ונמנעת התנוונות תאית והזדקנות ברמת התאים. הנימים מתרחבים עד כדי כך שהרקמות מקבלות פי 50 דם יותר. לכן, ניתן לומר שטיפול בחום אינפרא אדום הינו טיפול בנימי דם שמעשיר את הדם עצמו.
ניקוי הגוף מרעליםחום אינפרא אדום טבעי מרחיב את כלי הדם, מגדיל את נפח מחזוריות הדם ומגביר את הזיעה. חוקרים טוענים כי לחום אינפרא אדום ישנה השפעה טיפולית חשובה ביותר – כאשר השומן מומס ויוצא מהגוף באמצעות הזיעה, הוא גורר יחד איתו את המתכות הכבדות שהכליות או הריאות אינן מצליחות להוציא מהגוף. כלומר, חום אינפרא אדום מוציא מתכות כבדות מתוך רקמות השומן של הגוף ומשחרר את גוף האדם מחומרים רעילים.זיעה שמופרשת בעת חימום בחום אינפרא אדום מורכבת מ- 80-85% מים, ו- 15-20% פסולת מתכתית וחומרים רעילים. זאת לעומת זיעה שמופרשת בעת שהייה בסאונה רגילה שמורכבת מ- 95% מים ורק 5% מלחים של מתכות כבדות. בזיעה שמופרשת לאחר סאונה אינפרא אדומה נמצאו הרכיבים הבאים שאינם […]

חום אינפרא אדום רחוק = "קרני החיים" (Vital Rays)

מימי קדם אנשים הכירו היטב את סגולותיו החיוביות של חום אינפרא אדום. קרינה אינפרא-אדומה היא חלק מספקטרום הקרינה של השמש אשר צמודה לחלק האדום הנראה של הספקטרום. יש לה יכולת לחמם עצמים. העין האנושית לא מסוגלת לראות את החלק הזה של הספקטרום, אך אנו יכולים לחוש את החום.
קרינה אינפרא-אדומה מתחלקת ל- 3 ספקטרומים בהתאם לאורך הגל: קרובה (0.75-1.5 מק"מ), בינונית (1.5-5.6 מק"מ), ורחוקה (5.6-1000 מק"מ). קרניים אינפרא-אדומות בטיחותיות לחלוטין לגוף האדם, להבדיל מקרני רנטגן, קרינה על-סגולית, או מיקרו-גלים. אורגניזמים חיים (אדם, חתול, כלב וכו') פולטים חום אינפרא-אדום באורך גל של 6-20 מק"מ, עם קרינה מקסימאלית וספיגה באורך גל של כ- 10 מק"מ.
 

על כן, כל קרינה חיצונית עם אורך גל שזהה באורכו לגלי קרינת גוף האדם, הגוף שלנו מקבל כ"שלו". תהליך הדגירה של ציפורים על ביצים, חימום ביציהם של צבים ותנינים הקבורים בחול, ותהליכים רבים נוספים של היווצרות חיים בטבע מתרחשים גם הם בזכות ספקטרום הקרינה האינפרא-אדומה-רחוקה. כך גם אימהות עתידיות מחממות את העובר שלהן בקרניים אלה בדיוק, מרגע הפרייתו עד ללידתו.
קרינה אינפרא-אדומה באורך גל של 6-20 מק"מ חודרת לא רק תחת עור האדם, אלא גם לרמת התאים. כך מתחילה תגובה פרמנטטיבית אשר בסופו של דבר מאיצה את תהליך הרגנרציה. מחקרים עכשוויים בתחום הביוטכנולוגיה הראו כי לקרינה אינפרא-אדומה-רחוקה יש חשיבות בלעדית בהתפתחות כל צורות החיים על הארץ. מסיבה זו קוראים לה גם קרינה ביו-אנרגטית, או קרני החיים – Vital Rays.
אנרגית השמש מורכבת מכ- 48% קרינה אינפרא-אדומה קרובה, בינונית ורחוקה. לתדר הרחוק של הקרינה מוקצים רק 8% שמתוכם רק 1% הוא באורך גל של 4-16 מק"מ, שתואם לקרינת גוף האדם. כפי שכבר נאמר, קרניים באורך גל זה חיוניות ביותר לבעלי החיים, לכן קוראים להן "קרני החיים". עד לא מזמן, הספקטרום הזה היה קשה מאוד להשגה. לכן, קרינה אינפרא-אדומה-רחוקה שימשה בעיקר את הרפואה (פיזיותרפיה, כירורגיה, רפואת שיניים, […]

מערכת הדם – נהר החיים

בגוף האדם יש קרוב ל- 100 טריליון תאים חיים. בכל יום מיוצרים בגוף האדם מיליארדים של תאי דם אדומים, לבנים וטסיות שמחליפים תאים שהזדקנו ונהרסו.
לכל תא יש את הצרכים הבסיסיים להם הוא זקוק על מנת להתקיים ואת רוב הצרכים הללו התאים מקבלים מהדם. לכן, בריאות התאים בגוף והתחדשותם התקינה תלויה בין היתר באיכות הדם. זאת הסיבה שעוד מימי קדם, מכנים את הדם – "נהר החיים" ומחשיבים אותו לאחד מיסודות הבריאות החשובים בגוף שצריך לתחזק.
תפקידי הדם העיקריים:
• אספקת חומרים הדם הוא אמצעי הולכה. הוא מעביר חמצן מהריאות או הזימים ואת תוצרי מערכת העיכול אל התאים ומסלק מהתאים עודפי פחמן דו-חמצני וכל סוג פסולת אחרת. כמו כן הדם מוביל חומרי מזון לכל תאי הגוף, דרכו מובלים גם הורמונים ותאי דם לבנים.
• ויסות חום הגוףלדם תפקיד חשוב בשמירה על טמפרטורה קבועה של הגוף אצל בעלי חיים בעלי דם חם. טמפרטורת גוף האדם במצב רגיל צריכה לנוע סביב 37 מעלות. מרכז ויסות חום הגוף נמצא בהיפותלמוס – חלק מהמוח המוארך. מרכז זה רגיש מאוד לכל שינוי בטמפרטורת הדם שזורם דרכו, והוא משפיע על התהליכים שאחראים לספוג או לפלוט חום בהתאם לצורך.
• הגנת הגוף מחבלות או זיהומיםאת התפקיד הראשי בקיום תכונה זו בדם, משחקות כדוריות הדם הלבנות. הן מגיעות למקום הפציעה ומתמקמות סביבה. הכדוריות הללו מסוגלות להשמיד חיידקים על ידי האנזימים שבהן, ובכך הן מונעות התפשטות זיהום בתוך הגוף. כדוריות הדם הלבנות משתתפות גם בהשמדת רקמות מתות או פגועות.
כאמור, דם הוא נוזל הזורם בכלי הדם. זרימתו, המכונה מחזור הדם, מווסתת על ידי הלב. חלק ניכר מצרכי הגוף מתקבל באמצעות הדם אשר מספק לתאי הגוף חמצן וחומרי מזון ומסלק מהם פחמן דו-חמצני וחומרי פסולת נוספים לכיוון הריאות, הכליות ועוד, אשר מפרישים אותם אל מחוץ לגוף.
מחלות של מערכת הדם הן רבות. מעל ל- 80% מהאנשים המבוגרים הם בעלי דם כהה וסמיך, מה שמהווה […]

ניקיון פנימי

מחלות רבות שהחברה המודרנית נתקלת בהן, הן תוצאה של הצטברות פסולת והרעלת הגוף. מחלות שלא ידעו על קיומן לפני 20 שנה, כמו למשל עייפות כרונית, כיום הפכו למגפה וממשיכות להתפשט.
אנשים רבים שואלים עת עצמם מדוע הם מרגישים שחוקים? מדוע הראש שלהם "מעורפל"? מדוע הכאבים לא עוזבים אותם? – הסיבה העיקרית לבריאות ירודה אצל מיליוני אנשים עלולה להיות – ריכוז גבוה של רעלים שהצטברו בגוף.

למרות שרובינו משתדלים לאכול בריא, לזוז יותר ולישון כמה שמתאפשר לנו, נפל בגורלנו לחיות בתוך סביבה עמוסה ברעלים. האוויר שלנו מזוהם, מי השתייה מלאים בפסולת תעשייתית, האוכל שלנו מרוסס ומלא אנטיביוטיקה והורמונים, אנחנו חשופים לקרינות מסוגים שונים, והרבה מדי אוכל מעובד. בסופו של דבר הגוף שלנו "מאחסן" בתוכו את כל החומרים הרעילים שהוא לא מצליח להוציא. כל אלו גורמים לגוף ולכבד שלנו בעיקר, לעבוד שעות נוספות ולא יזיק לנו מדי פעם ניקוי פנימי לחידוש האנרגיה. צריך לקבל טיפול יעיל.
רעלנים שמצטברים בגוף מתחילים להעמיס על תפקוד הגוף והורסים את האיזון הכימי של כל המערכת.
גוף האדם מורכב מכ- 70% מים. תאי הגוף "שוחים" בנוזל הבין תאי, ממנו הם מקבלים חומרי מזון ולשם מפרישים את פסולת חילוף החומרים ודווקא החלל הבין תאי מהווה "בור כיבול" בו מרוכזים שאריות של תרופות, מדבירי מזיקים, חומרים משמרים ורעלים שהגיעו לגוף האדם יחד עם האוויר, המים והמזון. כלומר, הכמות המרבית של הרעלים, כ- 83%, מרוכזת בחלל הבין תאי וכך, כל תא בגוף האדם מאולץ לחיות ולתפקד בסביבה מזוהמת. בתאים כמות הרעלים היא כ- 7%, בתוך הדם כ- 7% ובלימפה כ- 3%. זיהום הגוף בחומרים כימיים מחמיר את השיבושים בתפקוד הגוף, הבאים כתוצאה מהשפעות מזיקות אחרות. אפילו אם אדם מסוים יעבור מאזור שאינו בריא אקולוגית למקום אידיאלי לבריאות, יידרשו שנים לשיקומו המלא.
לכן, חשוב מאוד לדאוג לטיהור קבוע של הגוף מחומרים רעילים למניעת מחלות וסיבוכים. מכשירי וייטל ראיס מבצעים עיסוי […]

תרבות הבריאות שלנו

כדי שצמח יצמח ויניב פרי הוא דורש טיפול יומיומי מסור. בדומה לכך, כדי להיות בריא גם הגוף דורש תרבות בריאות מסוימת.
תרבות הבריאות של האדם המערבי מורכבת בדרך כלל משטיפת ידיים לפני אוכל, צחצוח שיניים, מקלחות, קצת פעילות גופנית במקרה הטוב. כל זה נהדר אבל כלל לא מספיק!
תרבות הבריאות המזרחית מורכבת בין היתר גם מעיסויים על בסיס יומי, התעמלות עם אלמנטים של פריקת עומס ולחצים, תיקון עמוד השדרה, טיפולים בחום, רפלקסולוגיה, התעמלות נשימה, תזונה בריאה, טיפול במינרלים וניקוי גוף סדיר.

בעקבות כך, מפתחי "מיטת הפלא" הציבו לעצמם מטרה – לשלב את היסודות העיקריים של תרבות הבריאות המזרחית במכשיר אחד. ואכן כיום, ניתן לקבל טיפול יומיומי איכותי שמאפשר מתיחה, תיקון ופריקת עומס מעמוד השדרה (כירופרקטיקה) ומשלב עיסוי באמצעות מינרלים (ג'ייד), טיפול בחום אינפרא אדום וניקוי של הגוף מרעלים.

×  היי, אשמח לעזור לך...