מרבית האנשים חיים מבלי לדעת מה היא בריאות פיזית, לא מתארים לעצמם שניתן לחוש פרץ כוח בלתי רגיל ולא לחוש עייפות לעולם. הם מאבדים את ההזדמנות להגיע לאוצר גדול – הבריאות.

למשל, אנשים שבילדותם עסקו בספורט והגיעו להישגים טובים, ואז מכורח הנסיבות פסקו מעיסוק זה, בהכרח יפסידו את הבריאות המדהימה שהרוויחו במאמצים רבים. בסופו של דבר, מה שאולי יישאר לאנשים הללו הוא אופי חזק, שיעזור להם להתמודד עם קשיי היומיום. אך השרירים שלהם כבר לא יהיו חזקים כמו פעם, והלב לא יוכל להתמודד עם עומסים כמו בעבר. במילים אחרות, אי אפשר "לצבור" בריאות לכל החיים, מוכרחים תמיד להמשיך לטפח אותה.

מצד שני, אחת התכונות המדהימות ביותר בגוף האנושי היא היכולת להשתקם. אדם שנחתך לדוגמא, יחליף את תאיו המתים בתאים חדשים והחתך יחלים. אדם ששבר עצם, העצם תתאחה ואף תתחזק לאחר מכן. כלומר, כל טראומה שהגוף יחווה, בעת טיפול נכון בו הוא יסגל לעצמו יכולת החלמה מהירה יחסית וייצור את התנאים הדרושים לשיקום הגוף.

קשה לנו לחוש את הנזק שאנו גורמים לבריאותנו במשך השנים, נזק זה נגרם עקב אורח חיים לא נכון. אך הגוף יכול לשקם את עצמו בצורה מספקת גם אחרי תקופה ארוכה של יחס מזלזל כלפיו. זאת במידה ולא נחסוך בזמן וכוח.

בסופו של דבר, מצבכם הבריאותי – הוא תוצאה של אמונתכם ומעשיכם בעבר. בריאותכם בעתיד, תלויה במה שתעשו ובמה שתאמינו בהווה.

לצורך שיקום הבריאות, חברת "וייטל ראיס" מציעה מכשור תרמו-תרפי המאפשר לעבוד על הגוף ולחזק אותו בו זמנית על ידי מתיחה ותיקון של עמוד השדרה; עיסוי, חום אינפרא-אדום-רחוק, אקופרסורה, ומוקסה-תרפיה במידת הצורך. המטרה שלנו היא לעזור לאדם ליצור את התנאים הנדרשים לגוף בכדי להשתמש במאגריו הפנימיים לשיקום עצמי. מצד אחד, המכשור הקיים נותן מענה לבעיות בריאותיות רבות ומהצד האחר, מספק דרך יעילה ומהנה לטיפול מונע בקרב אנשים בריאים בכל הגילאים.

השימוש במכשור של וייטל ראיס חושף אותך לאיכות חיים חדשה לגמרי ומשיב לגופכם את כוחותיו הפנימיים. נדרש לכם זמן רב "להרוס" את גופכם, אז מן הראוי כדאי להשקיע מעט זמן על מנת לשקם אותו.

 

Treasure chest reveals a luminous secret