טיפול באמצעות מינרלים זו שיטת ריפוי עתיקה המתבצעת על ידי מגע עם מינרלים שונים. במכשירי וייטל ראיס נעשה שימוש במינרל הנפריט (ג'ייד). הנפריט ידוע כבעל השפעה רבה על גוף האדם. את הנפריט אפשר למצוא בגוון לבן עד צהוב קל שקוף למחצה, בגוון לבן עד חום בהיר או אפור בהיר אטום, כמו גם בגוונים שונים של ירוק.

שם המינרל נגזר מהכינוי "lapis nephriticus" (לפיס נפריטיקוס), שפירושו "אבן כליה". זאת בשל תכונותיו של המינרל וייחודיותו בריפוי מחלות הקשורות בחלקו התחתון של הגוף, כדוגמת אבנים בכליות וממחלות כליה. עם השנים, גילו כי למינרל זה סגולות רבות נוספות ומאז יצאו לאור מחקרים רבים המתארים את סגולותיו של המינרל ואת אופן השפעותיו על גוף האדם.

אבן הנפריט, בעת שהיא מתחממת היא פולטת באופן טבעי חום אינפרא-אדום-רחוק באורך גל שנע בטווח של 4-16 מיקרון. חום מסוג זה מכונה 'קרני החיים' או 'גלים ביו-גנטיים' לאור העובדה כי כל היצורים החיים, כולל בני האדם, מקרינים חום אינפרא-אדום בטווח זה. לכן, גוף האדם מקבל חום מסוג זה כטבעי עבורו ויש לו השפעה ייחודית על הגוף. זהו סוד סגולותיה של האבן. כך הנפריט משיבה לגוף את כוחותיו, תורמת לנירמול קצב התהליכים בגוף ולפעילות סדירה שלו, ובכך מאריכה את תוחלת החיים.

העיסוי במכשירי וייטל ראיס מתבצע על ידי מנגנוני עיסוי העשויים מאבני נפריט חמות שמהווים את המקור לחום האינפרא-אדום-רחוק. החום חודר עמוק אל תוך הגוף (עומק של 3-7 ס"מ) וברמת התאים מחממים ביעילות את הרקמות, האיברים, השרירים, העצמות ושאר הסביבה הפנימית בגוף. כתוצאה מכך, זרימת הדם והסביבה הנוזלית בגוף מואצות, חמצן מובל בצורה טובה יותר לתאים ורקמות בגוף, חילוף החומרים משתפר ומתייעל, תהליך התחדשות התאים מתחזק ומופעלת שרשרת ארוכה של תהליכים נוספים, חיוניים והכרחיים לגוף האדם.

חום אינפרא-אדום ייחודי זה מספק לגוף מעין מאגר אנרגיה שבאמצעותו הגוף משקם את ההרמוניה הטבעית שלו בכוחות עצמו.

 

nefritt